Play
Подорож тривалістю у 80 років

Компанія Epson з’явилася з величі природи вздовж берегів озера Сува.

Наш зв’язок із цією екосистемою стимулює розвиток нашого бізнесу.
Технології, які просувають розробку інноваційних нових продуктів, повинні сприяти процвітанню довкілля.
Унікальні, ефективні, компактні й точні технології Epson відображають цю філософію. Вона в нашій ДНК.
Наша історія творчості та викликів почалася зі збирання деталей годинників і переросла в розробку технологій, відповідальних за створення багатьох унікальних продуктів у світі.

Від принтерів і проєкторів до роботів і портативних пристроїв — наші технології покращують життя в усьому світі.
У 2022 році Epson святкує 80-ту річницю. Ми обіцяємо продовжувати служити суспільству та нашій планеті, створюючи стійке майбутнє, яке покращує життя людей у кожному куточку світу.

Ясунорі Огава

Президент корпорації Seiko Epson

Повідомлення

Seiko Epson Corporation святкує свою 80-ту річницю у 2022 році. Ми б хотіли щиро подякувати нашим багатьом клієнтам і зацікавленим сторонам за їхню підтримку.

Компанія Epson, розташована поблизу берегів озера Сува, розпочала свою подорож як виробник запасних частин до годинників. Засновник компанії зобов’язався ніколи не забруднювати озеро Сува, і ми продовжуємо виконувати його зобов’язання й дотепер.

Компанія Epson завжди проявляла креативність і ставила перед собою завдання надавати продукти і послуги, які перевершують очікування наших клієнтів по всьому світу, використовуючи ефективні, компактні та точні технології, які ми розробили та вдосконалили з моменту заснування компанії в 1942 році.

У березні 2021 року ми оновили наше корпоративне бачення Epson 25 і зараз працюємо згідно з Epson 25 Renewed, яке визначає «досягнення сталого розвитку та збагачення громад» як нашу амбітну ціль. Раніше ми намагалися використовувати наші потужні технології для створення інноваційних продуктів. Надалі ми також намагатимемося застосовувати наші технології для вирішення соціальних проблем, особливо зосереджуючись на вирішенні глобальних екологічних викликів.

Я вважаю, що наша мета як компанії полягає в тому, щоб зробити внесок у щастя суспільства та працівників. Я також вірю, що ці два аспекти є нероздільними. Турбота про наших працівників і внесок у розвиток суспільства забезпечить впевненість і гордість всередині компанії, які спонукатимуть нас продовжувати сприяти розвитку суспільства.

Ми продовжуватимемо співпрацювати з багатьма нашими зацікавленими сторонами для вирішення соціальних проблем, досягнення сталого розвитку та покращення якості життя в усьому світі.

Розділ 1

Сува, де все почалось. Уроки природи.

У кожного є своє рідне місто.
У нас також.
Сува розташована в самому серці Японії.
Наша історія розпочалася на старому складі місо-пасти
з бачення Хісао Ямазакі та його дев’яти працівників.
Ми росли в оточенні озера Сува
та схилів гір Яцугатаке.
І до сьогодні нас надихає ця земля.

Сува багато чому нас навчило.
А саме як жити в гармонії з природою,
і ми передавали ці знання з покоління в покоління.
Жителі жили та процвітали
в цьому суворому середовищі,
спостерігаючи за тріщинами на грядах торосів
на крижаній поверхні озера Сува.
Тут зимовий холод проникає у все,
і таку суворість клімату відчували наші предки.
Але замість того, щоб поїхати звідти, вони жили тут,
насолоджуючись Землею, природою та Сува,
і живучи в гармонії з озером і горами.

Цей спосіб життя був природним тоді, і є природним для нас сьогодні.
Це дух нашої майстерності та натхнення для якості нашої продукції.

Стаття

Початок: Береги озера Сува, префектура Нагано.
Продукти, вироблені в гармонії з природою

Компанія Epson розпочала свою подорож вісім десятиліть тому, збираючи деталі годинників.

Префектура Нагано в Японії вирізняється буйною флорою, величними вершинами Японських Альп і різноманітною дикою природою. Компанія Daiwa Kogyo, попередник Epson, запустила свій бізнес 18 травня 1942 року на берегах найбільшого озера Нагано — озера Сува.

Мешканці цього регіону завжди з повагою ставилися до навколишньої природи озера, живучи в селах і горах із вдячністю за всі дари цієї землі. Озеро Сува втілює красу та суворість природи, а також недоторканість довкілля. Середовище, яке завжди допомагало жителям Суви вижити. Понад 2000 років тому в період Дзьомон мешканці рибалили у водах Суви та розбивали лід на ньому для переміщення через озеро. Протягом багатьох років озеро Сува було основним засобом для щоденного виживання.

Холодні, суворі зими унеможливлювали розвиток сільського господарства, тому мешканці Суви покладалися на полювання та їжу в горах для забезпечення життя, навчаючись жити на цій землі. Тісний зв’язок, який існує досі. Мешканці Суви були першопрохідцями, які поважали довкілля.

Сьогодні в компанії Epson працюють близько 77 000 людей у всьому світі, а глобальні продажі компанії перевищують один трильйон єн. Однак вона розпочала свій шлях зі старого, переробленого складу місо-пасти, збираючи деталі годинників.

Чиста вода та свіже повітря забезпечили ідеальне середовище для виготовлення точних приладів.

Але регіон ніколи не був багатим, і засновник компанії Хісао Ямазакі побачив потенціал у місці, де колись процвітала промисловість шовку-сирцю. Він задумав створити нову галузь, яка б відновила життєздатність регіону та життя місцевих жителів. Ямазакі повернувся в Сува, щоб перейняти керування сімейним бізнесом.

Разом із мером Суви й іншими видатними бізнес-лідерами Ямазакі звернувся до Содзі Хатторі (Shoji Hattori), керівного директора Daini Seikosha (тепер Seiko Instruments), з перспективою розробки й інших точних приладів.

Група вважала, що клімат Суви був схожий на клімат Швейцарії з низькою вологістю влітку, тому він був би ідеальним середовищем для точного машинобудування. Вони вірили, що Сува може бути Швейцарією Сходу, та запустили компанію зі збирання годинників. У компанії було лише дев’ять працівників.

Бачення Хісао Ямазакі актуальне дотепер.

Бажання Ямазакі започаткувати японську індустрію годинників підштовхнула його до того, що наприкінці 1940-х років він розпочав збирати запчастини. Якщо в нього не було певних деталей, він їх виготовляв. До 21 січня 1946 року у нього були деталі для збирання чотирьох годинників, які були готові наступного дня після ночі збирання.

Із чотирьох годинників працювало лише два, але це проклало шлях до успіху завдяки духу експериментів, який властивий Epson і зараз.

Ямазакі продемонстрував серйозну рішучість, проголосивши: «Я збираюся віддати цьому своє серце й душу. Ми всі маємо об’єднатися, щоб цей бізнес вкоренився саме тут».

Це емоційне звернення все ще надихає Epson і сьогодні. Пізніше Содзі Хатторі, який з того часу став головою компанії, описував Ямазакі як доброчесну та наполегливу людину. Таке ставлення Ямазакі і досі пронизує корпоративну культуру Epson.

Розділ 2

У компанії Seiko Epson ми докладаємо всіх зусиль для покращення довкілля під час виробництва наших продуктів.
Це обіцянка, яку ми зробили Суві.

Ми народилися на землі, оточеній величчю природи, а перед нами розкинулося озеро. Навіть тим із нас, хто знав лише це місце, було легко зрозуміти красу навколишнього середовища. Засновник компанії, Хісао Ямазакі, зобов’язався не забруднювати озеро Сува, а зберігати його красу. Природа, незважаючи на свою величність, є делікатною та вразливою, і незалежно від того, наскільки ми майстерно створюємо щось нове, наша цінність зменшується, якщо ми нищимо природу.

Ми народилися в гармонії з нашою спільнотою та природою. Озеро Сува з’явилося внаслідок тектонічної активності мільйони років тому. Звісно, Сува має своє минуле та теперішнє. Ямазакі пообіцяв охороняти озеро Сува в обмін на можливість запустити виробництво в регіоні. У результаті його бачення пройшло через покоління та стало основою наших цінностей. Без природи наш бізнес був би неможливим.

Коли ми дивимося навколо, ми бачимо, як до неба височіють величні дерева. Якщо добре прислухатися, то можна відчути саме життя. Навіть сьогодні озеро Сува неймовірне. Щедрий дар природи в потрібному місці та в потрібний час. Наша майстерність досягла кожного куточка світу, і ми продовжуємо створювати нові продукти, вирішуючи найскладніші глобальні проблеми.

Виробництво в гармонії з природою.

З моменту нашого заснування наша місія полягала в тому, щоб зробити свій внесок у навколишнє середовище, здійснюючи виробництво в гармонії з природою.

«Ми ніколи не повинні забруднювати озеро Сува». Це слова нашого засновника Хісао Ямазакі. Для розвитку нашого бізнесу на цих берегах, оточених природою, ми розвинули гармонійні відносини з місцевою спільнотою та працювали над збереженням навколишнього середовища — це була наша місія з самого початку.

Ми очищуємо наші стічні води, щоб зберегти озеро Сува, а в 1970-х роках ми встан��вили внутрішні добровільні екологічні стандарти, які були суворішими за законодавчі та нормативні обмеження, щоб запобігти забрудненню.

У процесі виробництва створення та доставка нових продуктів часто негативно впливає на довкілля. Однак забезпечення балансу між збереженням навколишнього середовища та виробничою діяльністю завжди було основою нашого бізнесу в компанії Seiko Epson. Це культура, яка передавалася з покоління в покоління і залишається незмінною в ході розвитку та розширення нашого глобального бізнесу.

Технології та інформація мають невелику цінність без людства та творчості.

У 1980-х роках, коли стало відомо про ризики для озонового шару, компанія Seiko Epson стала першою у світі компанією, яка обіцяла припинити використання ХФВ. Цунея Накамура, колишній генеральний директор, казав: «Ми не можемо використовувати щось, що, як нам відомо, шкодить навколишньому середовищу. Технології та інформація самі по собі не мають ніякої цінності, а стають корисними та цінними лише завдяки людству та творчості в руках людей, які їх використовують». У 1992 році компанія досягла повного припинення використання визначених ХФВ у Японії, а наступного року ми досягли цього у всьому світі.

Накамура казав: «За відсутності ефективної альтернативи наша діяльність без ХФВ продовжилася без чітких перспектив успіху та кинула виклик нашим можливостям. Ми отримали нагороду Управління з охорони довкілля США [US Environmental Protection Agency] в категорії захисту озонового шару стратосфери, яку я прийняв у Вашингтоні від імені всіх наших співробітників. Це був незабутній досвід».

Через вісімдесят років після нашого заснування наші переконання та цінності залишаються незмінними. У 2016 році ми запустили виробництво PaperLab A-8000, офісної системи з виробництва паперу, яка знищує конфіденційні паперові документи та здійснює переробку паперу із застосуванням сухого процесу, тим самим зберігаючи дорогоцінний ресурс — воду.

Ми включили сталий розвиток у нашу довгострокову загальну концепцію. У нашій екологічній програмі 2050 стверджується, що ми досягнемо негативного рівня емісії вуглецю та не використовуватимемо корисних копалин — це амбітна ціль, якої ми маємо намір досягти.

Які соціальні проблеми ми можемо вирішити за допомогою нашої технології?

Як невелика компанія, що була створена в районі, оточено��у природою, та яка розвивалася через співіснування з місцевою спільнотою, ми продовжуємо працювати над вирішенням соціальних проблем сьогодні.
Ідеї, які керували діяльністю нашої компанії з моменту її заснування, залишаються незмінними в нашій поточній філософії управління, яку ми виражаємо як «Земля — наш друг».

Розділ 3

Ми надали світу точний час.

У 1959 році стартував наш найважливіший проєкт. Проєкт 59A змінив розвиток горології, від механічних годинників до нових технологій. Мета: створити нове покоління високоточних годинників для зміни спортивних змагань. Це призвело до появи першого у світі кварцового годинника, а також наших компактних, ефективних і точних технологій. Це спосіб мислення, який ми підтримуємо і досі.

Усе почалося з мрії змінити світ. Ми приймали участь у міжнародному конкурсі годинників у Швейцарії, головній події виробництва механічних годинників. Наша перша спроба у сфері наручних годинників була невдалою, але це змусило нас рухатися вперед. Пізніше завдяки безмежним зусиллям працівників ми змогли створити точніші годинники й здобули деякі з найвищих світових нагород.

Проте ми робимо це не заради нагород. Ми робимо це для забезпечення передачі точного часу для людей у всьому світі. Тому ми зробили нашу кварцову технологію — результат наших пошуків компактних, ефективних і точних технологій — доступною для світу. Тепер ця запатентована технологія охоплює весь світ і кожен отримав доступ до точнішого часу. Ми вважаємо, що час не належить нікому, і ми всі маємо на нього право. Із того часу минуло багато років, але наші пошуки компактних, ефективних і точних технологій продовжуються.

Досконале виробництво годинників. Завдання стати найкращими вимагає точності.
Відповідь на це завдання полягала в ефективних, компактних і точних технологіях.

Ідеї в основі ефективних, компактних і точних технологій.

Наша компанія завжди була налаштована створювати та виробляти продукти за допомогою технологій, які заощаджують енергію, час, зусилля та простір.

Годинники в середині 20-го сторіччя потребували більшої потужності, були більшими та менш точними, ніж годинники сьогодні. Метою було зробити їх меншими, точнішими й ефективнішими.

У результаті годинники Seiko забезпечують зручність і роблять життя яскравішим. Працівники Epson прагнуть опанувати ефективні, компактні та точні технології, надаючи ці якості продуктам і всьому світу.

Після 1945 року Daiwa Kogyo та завод Сува Daini Seikosha, які в 1959 році об’єдналися в Suwa Seikosha, почали повномасштабне виробництво наручних годинників. У 1959 році, завдяки чудовим інженерам, компанія розробила перший японський наручний годинник Marvel. Японці вважали його дивовижним досягненням за його точність і якість, і Marvel отримав перші п’ять місць у Раді з порівняльної перевірки якості для оцінки вітчизняних годинників Міністерства міжнародної торгівлі та промисловості Японії.

До 1958 року компанія отримала перші дев’ять місць у Раді з порівняльної перевірки якості для оцінки міжнародних годинників. Однак, ніколи не задовольняючись статусом-кво, Seiko Epson прагнула стати світовим лідером.

Проєкт 59A та народження першого у світі кварцового наручного годинника.

Ця подія ознаменувала початок ефективних, компактних і точних технологій. Проєкт 59A (його внутрішнє призначення) став годинником, який змінив виробництво годинників.

Назва позначає 1959 рік, а літера «А» відзначає важливість проєкту. Він розпочався з трьох ініціатив: електронний камертонний годинник — область, у якій лідирувала інша компанія, годинник з електронним маятником і кварцовий таймер, який на той час мав розмір шафи.

У перших двох ініціативах були критично важливі слабкі сторони, тому зусилля зосередили на кварцовому таймері, який міг змінити розвиток горології. Перші кварцові годинники, які ми розробили, все ще були розміром із настільні годинники, але компанія почала виставляти годинники на Конкурсі хронометрів у Невшателі у Швейцарії, що визначає мінімальні стандарти для годинників. Компанія постійно намагалася зменшити розмір і підвищити точність, і почала отримувати нагороди в категорії морських хронометрів і панелей керування, демонструючи світу новий рівень стандартів. Вдосконалюючи свої технології на Конкурсі обсерваторних хронометрів, компанія ще більше зменшила розмір та потужність за допомогою практичних застосувань, таких як команда спостереження за Антарктикою та швидкісний потяг Шінкансена. До 1969 року, через десять років після проєкту 59A, Seiko представила перший у світі кварцовий наручний годинник — Seiko Quartz Astron 35SQ.

Автоматизація та розширення виробництва, що переросло в масове виробництво в глобальному масштабі.

Зосередившись на виробництві на якийсь час, компанія Seiko Epson оптимізувала дизайн, розподіл праці (конвеєрна система) та автоматизований збір у середині 1960-х років, оскільки висока точність вимагає високої координації. Походження наших поточних виробничих рішень (або робототехніки) — це автоматизовані технології. У 1983 році компанія розпочала зовнішні продажі точних роботів для збирання, а до 2009 року роботи було розширено. Пізніше з'явилися компактні 6-осьові роботи, які забезпечують оптимальну продуктивність для точного збирання дрібних деталей.

Оскільки в процесі виробництва годинників розвивалася автоматизація, Seiko Epson стала світовим лідером у виробництві наручних годинників.

Технології існують, щоб служити всім, а не вибраним

Компанія не лише продовжувала розробляти технологію кварцових годинників, але й досягла прогресу в точності механічних годинників, змагаючись із деякими великими брендами на конкурсі хронометрів у Невшателі. У 1964 році Seiko представила свій перший механічний годинник, який отримав лише 144-е місце.

Однак цей поганий результат надихнув на покращення, а в 1968 році на Конкурсі обсерваторних хронометрів у Женеві Seiko зайняла найвищі місця в категорії механічних наручних годинників. Ці зусилля підтвердили нашу технологію точності. Серед переможців була Кіоко Накаяма — перша жінка, яка здобула титул сучасного майстра, і перша жінка в довгій історії конкурсу, яка взяла участь і виграла приз регулятора.

Конкурентні змагання щодо високої точності схожі на перегони Формули 1 і відрізняються від комерційних продуктів. Для того, щоб кращі продукти стали доступними для більшої кількості людей, ми використали технології та навички для створення годинників у бренді Grand Seiko.

Ми не берегли свої технології для розробки компактних, ефективних і точних годинників для вибраної групи людей. Натомість ми зробили технології доступними, щоб кожен міг насолоджуватися якісними та точними годинниками. Результатом стали кварцові наручні годинники — технологія, розроблена в Японії, яка поширилася у всьому світі, забезпечуючи точний час на зап'ястях населення всієї земної кулі.

Сьогодні компанія Seiko Epson твердо дотримується думки, що одні лише технології не вирішують проблем, їх вирішує спосіб мислення працівників.

Компактні, ефективні та точні технології зменшують вплив на довкілля, і ця корпоративна позиція розширювалася, щоб забезпечити впевненість і надію не лише для працівників, а й для спільнот у всьому світі.

Розділ 4

Якщо цього не існує, ми це зробимо.
Японія шаленіла. Ми відзначили момент перемоги.

Престижна міжнародна спортивна подія 1964 року сповнила країну захопленням. Спортсмени зі всього світу тренувалися та присвятили своє життя, щоб стати свідком цього дня. Години, хвилини та секунди визначають перемоги та програші. Ми є охоронцями часу. І ми повідомляємо про це світу гаслом: «На крок попереду попередніх пристроїв для хронометражу».
Світ привітав цей новий рівень точності та швидкості, який відзначив нову еру хронометражу для Олімпійських ігор. І цей успіх призведе до створення інновацій друку, які змінять світ, включаючи перший компактний, легкий цифровий принтер і кварцовий годинник.

Ми розробили та виготовили компактні, ефективні та точні технології, необхідні для виробництва компонентів кварцових годинників, яких ще не бачили у світі. Створювати щось з нуля ніколи не буває просто.

Від нуля до одиниці. Від одиниці до двох. Відстань однакова, але різниця величезна. Дехто каже, що Сува і земля навколо озера виникли внаслідок меліорації земель в період Едо. Людство також створило цю землю. Ми створюємо те, що ще потрібно створити. Цей дух є рушійною силою виробництва Epson.

Якщо цього не існує, ми це зробимо.
Саме ця атмосфера творчості та нових викликів служить поштовхом для багатьох світових відкриттів.

Від годинників до принтерів: невідома історія компанії Seiko Epson.

Зараз у 2022 році багато людей знають Seiko Epson (або просто Epson) як виробника їхніх принтерів і проєкторів.

Seiko Epson бере початок у сфері виробництва годинників, але небагато людей знають, що саме привело до розширення бізнесу Epson. Міжнародна спортивна подія в 1964 році, коли Seiko стала офіційним хронометристом, знаменувала історичний момент для компанії.

Вимірювання та записування результатів перегонів швидко та точно

Темою цієї події стала наука, а Seiko з гаслом «На крок попереду традиційного хронометражу» було обрано офіційним хронометристом. Компані�� Epson, що входить до групи компаній Seiko Group, а тоді називалася Suwa Seikosha, зіграла свою роль в Іграх. Компанія розробила кришталевий хронометр на основі технології кварцового годинника проєкту 59A. Крім того, компанія розробила та якийсь час продавала таймер із можливістю друку. Цей цифровий кварцовий секундомір осциляторного типу пропонував електронний хронометраж, цифровий дисплей і можливість друку.

Ці інновації відкрили шлях до безпрецедентної швидкості та точності, і бізнес компанії з хронометражу процвітав. Слова «вперше ніхто не скаржився на хронометраж» говорили самі за себе.

Після цього успіху на світ з'явився перший компактний легкий цифровий принтер EP-101 (1968 р.). Наступного року було запущено перший у світі кварцовий годинник Seiko Quartz Astron 35SQ.

Розробка EP-101

Через кілька років після спортивної події 1964 року компанія переросла в повноцінного виробника, який займався власним маркетингом, продажами та обслуговуванням. Наприкінці 1960-х років, коли були вперше випущені електронні настільні калькулятори, компанія зосередилася на невеликих принтерах, які потенційно могли застосовуватися в калькуляторах. Результатом стала комерціалізація EP-101 у 1968 році.

EP-101 відзначив нову еру в цифровому друці. Принтер був легким і досить компактним, адже поміщався в долоню. Крім того, він використовував 1/20-ту потужності звичайних принтерів. Компанія Epson розробила принтер, керуючись принципом, що, якщо цього не існує, ми повинні це зробити. Ця концепція в галузі інформаційного обладнання стала можливістю застосувати компактні, ефективні та точні технології компанії, розроблені при виробництві годинників. EP-101 перевершив очікування із продажами загалом 1,44 мільйона одиниць.

Розробка EP-101, таймера з можливістю друку, який використовувався для швидкого та точного контролю часу на міжнародних спортивних подіях, послужила поштовхом для основної діяльності компанії зараз — рішень для друку.

Ніколи не задоволені статусом-кво. Найвищі стандарти майстерності.

Наша задача з розробки кварцового годинника продовжувалася. Метою було зменшити кварцовий годинник до розміру наручного годинника, заощаджуючи місце та потужність. Для досягнення цієї мети компанії довелося подолати багато перешкод. Зокрема, їй потрібно було виготовити кришталевий осцилятор, електронні схеми та двигуни таких розмірів, яких тоді не існувало. Зрештою, компанія Epson виготовила їх самостійно, оскільки їх доставка із зовнішніх джерел призвела б до нових проблем.

У 1969 році компанія представила перший у світі кварцовий годинник — Seiko Quartz Astron. Це ознаменувало нову епоху хронометражу, а слідом за нею було здобуто багато інших досягнень і нагород, зокрема престижну нагороду IEEE Milestone Award (2004 р.) і Heritage of Future Technology (2018 і 2019 роки), які визнали внесок компанії в технологічний розвиток світу. Серед досягнень був перший цифровий кварцовий годинник з шестизначним LCD-дисплеєм, випущений у 1978 році.

Від таймера з можливістю друку та EP-101 до комерціалізації кварцового годинника — усі продукти представляють інновації. Якщо чогось не існує, ми самі це робимо. Цей дух творчості та викликів ніколи не втрачав сили і залишається з нами і сьогодні.

Розділ 5

Дух творчості та викликів продовжує жити.
Завжди та назавжди разом із Вами.

Перший цифровий принтер EP-101 приніс нову користь для світу.
Наша назва Epson відображає наше бажання створювати принтери, які є продовженням EP-101. Діти EP або «EP SONs [сини EP]». З того часу ми привели на світ багато з цих дітей, не тільки в Японії.

Ми вкоренили культуру домашнього фотодруку та створили культуру офісних презентацій на великому екрані. Однак, за кожною вершиною стоїть щось більше. Прагнення — це не те, що можуть вирішувати інші. Це вирішувати лише нам.

Незалежно від епохи ми повинні рухатися вперед. Удома, в офісі, в торгівлі та промисловості, всюди, ми повинні прийняти виклик, щоб закінчити цикли ресурсів та надати нову цінність тому, що було використано. Ми використовуємо те, що нам потрібно, коли це потрібно і лише в потрібній кількості.
Ми з’явилися в Сува, Нагано. Оскільки наші попередники відкрили шлях до нового світу, ми також будемо першопрохідцями шляху до майбутнього, досягаючи сталого розвитку та збагачуючи спільноти.

Epson прагне вирішувати соціальні проблеми в усьому світі.

Рішення у глобальному масштабі для охоплення якомога більшої кількості людей.

Компанія Epson прагне використовувати нові технології для вирішення світових проблем і здійснення мрій.

У 1975 році ми створили бренд Epson, прагнучи розробляти нові принтери й інше інформаційне обладнання та вийти на світовий ринок. Назва бренду відображає наше бажання продовжувати створювати багато продуктів і послуг, або «синів [sons]» EP в різних сферах, так само як і цифровий принтер EP-101, який був дуже популярним і забезпечив нову цінність для наших клієнтів.

Того ж року ми заснували наш перший закордонний офіс продажів Epson America, Inc. Сьогодні Epson має всесвітню мережу продажів і постачає продукти людям в усьому світі.

Інновації в області друку почалися з моделі EP-101 і призвели до появи першого у світі кольорового струменевого принтера Epson Stylus Color. Завдяки роздільній здатності 720 точок на дюйм цей продукт започаткував культуру домашнього кольорового та фотодруку. У 1989 році ми запустили LCD-проєктор VPJ-700, і з того часу ми створили та плекали культуру презентацій на великому екрані з використанням проєкторів. Сьогодні сфера знань Epson виходить за межі друку та проєктування. Наші інновації повністю змінили процес виробництва. Наша технологія розпізнавання покращує життя. Наша дослідницька робота приводить до створення рішень для екологічних проблем. Epson приносить нову користь світу.

Інновації друку

У 1978 році компанія Epson почала розробляти один із основних напрямків бізнесу — струменеві принтери із використанням п’єзотехнологій д��я друкуючих голівок, що є ключовою технологією струменевих принтерів Epson. У цьому методі не використовується тепло для викиду чорнил, тому друкуючі голівки довговічніші та забезпечують відмінну продуктивність набагато довше. Досягнення у п’єзотехнології привело до створення технології друкуючих голівок PrecisionCore, яка забезпечує приголомшливу якість зображення зі значно вищою швидкістю та споживає мало енергії. Ця базова технологія забезпечує широкий спектр застосувань у домашніх, офісних, промислових і комерційних умовах.

Наша технологія

Метод п’єзо на початку інновацій у сфері друку
Постійна еволюція технологій та суспільного внеску

Метод п’єзо розпочинає революцію в області інновацій друку.
Постійна еволюція технологій та суспільного внеску

Запатентована технологія струменевого друку Micro Piezo від Epson

Друкуючі голівки Micro Piezo від Epson лежать в основі всіх струменевих принтерів Epson. Ця унікальна технологія стала рушійною силою для розвитку бізнесу з рішень для друку Epson.

Струменевий друк здійснюється шляхом викидання найдрібніших крапель чорнила безпосередньо на носій, як-от папір. Спочатку найпопулярнішою технологією струменевого друку був струменевий термодрук, який використовує тепло для викиду крапель чорнила. Однак компанія Epson вирішила зосередитися на п’єзоелектричній технології та відтоді продовжувала вдосконалювати цю технологію.

П’єзоелектричні друкуючі голівки викидають чорнило механічно, а не шляхом нагрівання. П’єзоелектричні елементи, які змінюють форму при застосуванні напруги, надають механічну силу. Оскільки вони не нагрівають чорнила, п’єзоелектричні системи сумісні з набагато ширшим асортиментом чорнил і є набагато довговічнішими, ніж теплові системи. П’єзоелектричні друкуючі голівки точно контролюють нанесення крапель чорнил, забезпечуючи як виняткову якість зображення, так і високу швидкість.

Перший струменевий принтер Epson IP-130K (відомий як SQ-2000 за межами Японії), був випущений у 1984 році. Це була п’єзоелектрична система, яка ефективно використовувалася в бізнесі. Результатом зусиль компанії Epson щодо вдосконалення п’єзоелектричних друкуючих голівок стала розробка запатентованої технології Micro Piezo.

Шлях до її розвитку був надзвичайно стрімким і складним, але команда досліджень і розробок Epson подолала численні виклики та перешкоди на шляху.

Перший чіткий шлях до створення технології Micro Piezo

Приблизно в 1980 році друкувальний бізнес Epson швидко зростав. Зростання було зумовлено створенням TP-80 — першого матричного принтера компанії (1979 р.) і MX-80 — принтера для персональних комп’ютерів (1980 р.).

Однак ландшафт ринку раптово змінився, коли компанія-конкурент випустила в 1984 році лазерний принтер. Матричні принтери не могли досягнути якості та швидкості цих лазерних принтерів. Компанія Epson негайно визнала загрозу своєму бізнесу та оперативно відреагувала.

Через кілька років Epson випадково натрапить на ідею, яка дозволить їй подолати цю загрозу. Ідея стосувалася п'єзоелектричної технології. У 1989 році європейська компанія запропонувала використовувати п’єзоелементи як приводи для керування друкуючими голівками в матричних принтерах. Саме тоді член команди розробки Epson, який був присутній на зустрічі, придумав ідею застосування п’єзоелектричних елементів у п’єзоелектричних принтерах замість матричних принтерів. Це був перший основний крок до розробки технології Micro Piezo від Epson.

До цього моменту Epson боролася з проблемою високої напруги приводу та невеликими змінами у формі п’єзоелектричних елементів. Але зараз компанія Epson усвідомила, що ці проблеми можна подолати за допомогою багатошарових п’єзоелектричних елементів, які зазнають більших змін у формі при меншій напрузі. Завдяки цьому відкриттю Epson змогла започаткувати технологію, яка могла б конкурувати з лазерними та термальними струменевими принтерами.

Друкуючі голівки Micro Piezo, що постійно вдосконалюються, та їхній внесок у розвиток суспільства

Для розробки технології Micro Piezo необхідно було подолати значні технічні проблеми. Перш за все, п’єзоелектричні елементи виготовляються з кераміки. Звичайний спосіб виготовлення елементів полягав у тому, що кераміку випікали, як цеглу, тонко її нарізали, а потім полірували до потрібної товщини. Однак кераміка стає дуже крихкою при випіканні, а п’єзоелектричні елементи тріскають або ламаються при замалій товщині.

Для вирішення цієї технічної проблеми команда розробки придумала ідею створення п’єзоелектричних елементів, наклавши багато тонких шарів розміром приблизно 20 мікрометрів, таких як керамічний конденсатор, і нарізавши їх за відповідними формами, щоб виготовити привід. Таким чином, тонкий п’єзоелектрик було виготовлено шляхом створення багатошарової структури перед випіканням і укладанням п’єзоелектричних елементів у смужки. Цей метод став інноваційним рішенням у п’єзоелектричній технології.

Саме так компанія Epson, завдяки тривалому процесу спроб і помилок, успішно розробила друкуючі голівки Micro Piezo, які заклали основу для тонших п’єзоелектричних елементів і менших друкуючих голівок.

Розробка друкуючої голівки Micro Piezo почалася в 1990 році, а масове виробництво стартувало до кінця 1992 року. У 1993 році монохромний струменевий принтер Epson Stylus 800 став першим продуктом, обладнаним друкуючою голівкою Micro Piezo. Технологія Micro Piezo продовжувала розвиватися. Голівки наступного покоління називалися ML Chips (multi-layer ceramic with hyper integrated piezo segments — багатошарові керамічні з гіперінтегрованими п’єзосегментами). Їхні п'єзоелектричні елементи були менш чутливими до пошкоджень, що полегшило виробництво голівок у великій кількості. Потім були друкуючі голівки TFP (thin film piezo — п’єзо з тонкої плівки), які мали найтонші п’єзоелектричні елементи, і, нарешті, друкуючі голівки Precision Core, які були ключем до більшої швидкості та якості зображення. Друкуючі голівки Micro Piezo не лише забезпечують високу продуктивність, точність, швидкість і якість зображення, але й працюють на низькій потужності, що робить їх кращими в плані збереження навколишнього середовища. Ці функції дозволили друкуючим голівкам Micro Piezo швидко поширитися у сферах комерційного, промислового й офісного друку.

Друкуючі голівки Micro Piezo від Epson мають потенціал для подальшого розвитку та задоволення ще ширшого спектру потреб. Щільніші та компактніші друкуючі голівки забезпечують вищу якість зображення за меншу ціну. Ті, які містять більше сопел, зможуть друкувати із ще більшою швидкістю. Такі вдосконалення дозволять Epson виготовляти надійніші комерційні та промислові струменеві принтери.

Epson продовжуватиме постійно впроваджувати інновації та розвивати технологію Micro Piezo в майбутньому.

Інновації проєктування

Розробивши технологію мікродисплеїв, ми дали світові інновації, необхідні для отримання справжніх і насичених кольорових зображень. Проте в цьому підрозділі нашого бізнесу виникли проблеми, і в якийсь момент його робота могла зупинитися. Дослідження ринку допомогло нам орієнтуватися в цій складній галузі. Ми відвідували клієнтів у всіх куточках світу, шукаючи проблеми в їхніх сферах, і знайшли нові способи їх розв'язання за допомогою інновацій.

Ми розробили проєктори, які дають змогу отримувати великі зображення з високою якістю та високою чіткістю, які легко переглядати під будь-яким кутом. Сьогодні наші проєктори використовуються в офісах, удома, у навчальних закладах і навіть у цифровому мистецтві завдяки безшовній мультипроєкції, що захоплює та дивує багатьох людей.

Наша технологія

Прорив після невпинних досліджень ринку та постійних зусиль:
згадаємо історію візуальних інновацій

Прорив після невпинних досліджень ринку та постійних зусиль:
згадаємо історію візуальних інновацій

Об’єднання світу з технологією мікродисплеїв

Технологія мікродисплеїв лежить в основі LCD-проєкторів Seiko Epson та інших продуктів для візуальних комунікацій. Вона поєднує запатентовану технологію HTPS-панелей (рідкокристалічний TFT-дисплей із технологією полікремнію високої температури) від Epson із різними оптичними та проєктувальними технологіями.

До LCD-проєкторів проєктори були великими та важкими, не портативними та потребували затемнення кімнати через їхню низьку яскравість. Однак 3LCD-проєктори від Epson — перші у світі проєктори, які використовують три HTPS-панелі, характеризуються яскравістю та комфортом для очей. Вони не лише зробили свій внесок у культуру презентацій на великому екрані, але й використовувалися в освітніх закладах і домашніх кінотеатрах. Таким чином, ми зберігали найвищу частку на ринку проєкторів із яскравістю понад 500 люменів протягом 20 років із 2001 по 2021 рік.

Технологія мікродисплеїв Epson походить від Seiko Quartz LC V.F.A. 06LC — першого у світі цифрового годинника з шестизначним LCD-дисплеєм, випущеного в 1973 році. Продукт високо цінувався за його дисплей, який забезпечував низьке енергоспоживання та відмінну видимість. Компанія Epson продовжила свій розвиток, запустивши виготовлення рідкокристалічних дисплеїв для інших сфер, окрім наручних годинників. Зрештою це переросло в теперішній бізнес із виготовлення проєкторів.

Однак спочатку в бізнесі із виготовлення проєкторів не все йшло гладко.

Розробка VPJ-700 — компактного кольорового LCD-відеопроєктора

У 1988 році Seiko Epson стала першою у світі компанією, яка використала LCD-технологію у проєкторі, а в 1989 році випустила компактний кольоровий LCD-відеопроєктор VPJ-700.

Однак продавати перший у світі проєктор було нелегко. Команду інженерів збільшили до понад 20 членів, щоб запустити вдосконалений VPJ-2000, але продажі не зросли, що ще більше погіршило ситуацію. У той час відеокамери й інші продукти ставали все більш популярними, але потреба в LCD-проєкторах як пристроях для проєктування зображень у повсякденному житті та в бізнесі була обмеженою.

Оскільки безперервність бізнесу була під загрозою, керівництво вирішило зменшити масштаб та відбудувати бізнес. Першим кроком, який вони вжили, було дослідження ринку, відвідуючи клієнтів у всіх куточках світу.

Останній шанс: пошук можливостей

Для оновлення бізнесу з виготовлення LCD-проєкторів було обрано п’ять інженерів і два менеджера з продажів. Враховуючи те, що спочатку команда налічувала близько 20 осіб, її значно скоротили.

Учасники почали відвідувати різні компанії клієнтів у всьому світі. Завдяки цим невпинним постійним зусиллям вони успішно виявили конкретну потребу на ринку.

Саме в США персональні комп’ютери широко використовувались, а бізнес-презентації були досить поширеними, щоб проводити презентації на великому екрані, підключеному до ПК.

Розуміючи, що поширення персональних комп’ютерів може розширити ринок проєкторів, команда визначила, що ключовими факторами є не лише яскравість і висока роздільна здатність для виконання проєкцій в яскраво освітлених кімнатах, але й компактний розмір та легка вага для портативності, і, нарешті, пряме підключення до ПК. Із метою подвоїти яскравість, зменшивши розмір і витрати, вони продовжили переглядати дизайн продукту і структуру команди.

У той час як команда розробки працювала над підвищенням конкурентоспроможності продукції та скороченням витрат, технологічна команда та команда продажів продовжували розширювати свою діяльність. Вони неодноразово відвідували дистриб’юторів у всіх куточках світу, беручи з собою прототип. Як тільки дистриб’ютори змогли побачити фактичну різницю в яскравості та роздільній здатності, вони знали, що зможуть продати продукцію Epson.

Створення ринку: продовження пошуку візуальних інновацій

Перший у світі інформаційний проєктор ELP-3000 з компактним розміром і високою роздільною здатністю було випущено в 1994 році. На той час широко використовувалася ОС Windows 95, створюючи більше можливостей для проведення бізнес-презентацій. Це стало одним із рушійних факторів шалених продажів ELP-3000, розробленого для проєктування даних із персонального комп’ютера.

У 1995 році Epson досягла найвищого рівня на ринку домашніх проєкторів. Невпинна робота та контракти, які команда забезпечила власними силами, принесли свої плоди. Компанія продовжувала представляти нові продукти та створювати культуру використання проєкторів для презентацій на великому екрані в офісах.

Тим часом у 2002 році Epson вийшла на ринок домашніх проєкторів в повномасштабному форматі з ELP-TW100, додаючи барв у життя людей. Крім того, компанія сприяє розвитку в галузі освіти, допомагаючи створити середовище, в якому кожен учень може отримати однакову освіту.

Що стосується технологій, то технологію мікродисплеїв було застосовано до таких продуктів, як смарт-окуляри, а технологію лазерного джерела світла було застосовано до проєкторів. Окрім чіткого та яскравого зображення, було досягнуто довговічності та простоти встановлення. Завдяки цим досягненням використання безшовної мультипроєкції для цифрового мистецтва і цифрових вивісок у комерційних об’єктах розширилося, а за допомогою своїх зображень проєктори для багатьох людей стали джерелом захоплення та несподіванки.

Інновації Epson у сфері візуальних комунікацій продовжують підтримувати процес навчання, роботи та життя, поєднуючи основні технологічні продукти з людьми, продуктами, інформацією та послугами, суттєво покращуючи якість життя та розширюючи межі галузі.

Інновації для зменшення впливу на навколишнє середовище

Як провідна компанія, що займається продуктами для друку, ми шукали рішення для переробки паперових відходів після друку.

Результатом нашого пошуку стала «PaperLab». PaperLab — це перша у світі1 система виробництва офісного паперу з використанням сухого процесу, яка може виробляти новий папір із використаного паперу, майже не використовуючи води2. Ми продемонстрували систему на міжнародній виставці з питань екології та енергетики Eco-Products 2015, що справило значне враження на громадськість.

PaperLab обладнана технологією Dry Fiber, яка перетворює папір на волокна за допомогою ударної сили без використання води. Це допомагає створити невеликий цикл переробки паперу, що дозволяє переробляти та використовувати папір у таких місцях, як, наприклад, офіс. Нашою концепцією цього циклу не є «переробка». Нею є «вторинне використання» — спосіб додати нову цінність. Наразі ми прагнемо застосовувати та розвивати технологію Dry Fiber для інших матеріалів, разом із широким спектром партнерів.

Ми продовжуватимемо наші зусилля, спрямовані на принесення нової користі для світу для досягнення сталого розвитку та збагачення спільнот.

Наша технологія

Інновації, які передбачають майбутнє:
Технологія Dry Fiber

Примітка 1. Серед усіх систем виробництва офісного паперу з використанням сухого процесу. Джерело: дослідження Epson, проведене в листопаді 2016 року
Примітка 2. Використовується невелика кількість води для підтримання рівня вологості в системі.

Інновації, які передбачають майбутнє:
Технологія Dry Fiber

Зосереджуючись на проблемах друкованого паперу:
два аспекти, які послужили поштовхом до прориву в розвитку

У 2010 році тодішній президент і уповноважений директор Мінору Усуі поставив питання команді технічних розробок. Він сказав їм, що така провідна компанія з продуктами для друку, як наша, мусить щось із цим зробити.

Це підштовхнуло Кадзухіро Ітікаву, тодішнього лідера команди технологічних розробок, почати відвідувати державні організації, корпоративні офіси та фінансові установи, щоб дізнатися, як використовується та утилізується друкований папір.

Він встановив, що більшість друкованих матеріалів містили конфіденційну інформацію та що їхнє знищення передавали зовнішнім підрядникам, несучи додаткові витрати. Клієнти не були задоволені цією ситуацією.

У той же час він відвідував паперові фабрики та промислові випробувальні центри для проведення досліджень під різними кутами — від виробництва паперу до переробки. Він дізнався, що для переробки паперу, уникаючи ризику забруднення води, необхідна велика кількість води, і що очищення стічних вод є дорогим. За межами Японії він дізнався, що не всі регіони мають багато запасів водних ресурсів, що додає ще більше викликів при переробці паперу.

Ми знайшли можливість розвитку, яка базувалася на закритті циклу ресурсів і захисті конфіденційної інформації.

Новий виклик:
переробка паперу практично без використання води

Після виявлення проблеми команда технологічних розробок зосередилася на тому, як створити метод переробки, який майже не використовує воду та виготовляє високоякісний папір.

Однак це було складне завдання. Коли папір різали занадто дрібно, паперові волокна було подроблено, і високоякісний папір виготовити було неможливо. Спроби та помилки продовжувалися. Навіть після більш ніж 100 різних експериментів, таких як вишкрібання паперу за допомогою ступок і подрібнення його змішувачами, рішення не могли знайти.

Прорив відбувся тоді, коли Ітікава відірвав шматок ваші (традиційного японського паперу) пальцями і помітив, що волокна вздовж розірваних країв були ненатягнутими і їх можна було відділити. Він подумав, що, можливо, краще було б розділити ці волокна шляхом їх роз'єднання та розплутування замість процесу розрізання, тертя або подрібнення.

Ця ідея привела до розробки технології Dry Fiber від Epson, яка включає поєднання процесів, в яких використаний папір розділяється на волокна (таким чином, вся надрукована на сторінці інформація безпечно знищується), і з цих волокон виготовляється новий папір. Щоб перевірити, чи дійсно ця технологія буде прийнята на ринку, компанія Epson продемонструвала PaperLab, першу у світі2 систему виробництва офісного паперу з використанням сухого процесу, яка може виробляти новий папір із використаного паперу, майже не використовуючи воду1, на міжнародній виставці з питань екології та енергетики Eco-Products 2015. PaperLab справила значне враження на громадськість.

Відкриття можливостей для вторинного використання з технологією Dry Fiber

Технологія Dry Fiber не тільки розділяє на волокна, зв’язує та відливає папір, як це необхідно для певного застосування, але й дозволяє виконувати обробку, яка до цього була неможливою, зменшуючи відходи та використовуючи нові властивості матеріалу.

PaperLab привела до створення не просто переробленого паперу — вона створила також і нову цінність. Технологія Dry Fiber забезпечує радше рішення для вторинного використання, ніж для переробки. Саме такий соціальний внесок компанія Epson завжди хотіла зробити.

До цього часу переробка часто розглядалася як така, що повертає щось менш цінне, оскільки небагато технологій із переробки могли створити нову цінність. Однак Epson сподівається розширити культуру вторинного використання як способу створення нової цінності.

Використовуючи технологію Dry Fiber для надання цінності тому, що раніше утилізувалося як відходи, ми зменшимо вплив виробництва на навколишнє середовище.

Що ми можемо зробити для майбутнього?
Досягнення сталого розвитку та збагачення спільнот

Наразі Epson співпрацює з партнерами-однодумцями над розробкою способів вторинного використання з технологією Dry Fiber для різноманітних матеріалів на додаток до паперу. Ми також працюємо над способами використання технології Dry Fiber для виробництва нових матеріалів на заміну таких матеріалів на нафтовій основі, як пластмаса. Epson продовжуватиме розробляти технології, продукти та рішення, які є екологічними та можуть принести користь людям.

Примітка 1. Використовується невелика кількість води для підтримання рівня вологості в системі.
Примітка 2. Серед усіх систем виробництва офісного паперу з використанням сухого процесу. Джерело: дослідження Epson, проведене в листопаді 2016 року