Обслуговування та підтримка
Як ефективно інтегрувати автоматизовану систему в наявне виробництво? Як оптимізувати час циклу? Як інтегрувати роботизовані програми у зовнішнє програмне забезпечення? Наші спеціалісти із застосування допоможуть вам на етапі керування і реалізації проєкту.
-
Обслуговування
-
Технічна підтримка
-
Центр розробки промислових рішень Epson
-
Міжнародні контактні дані
-
Місцеві послуги та підтримка
Від керування проєктом до його реалізації
Незалежно від того, чи то вам потрібен місцевий центр обслуговування для наявної роботизованої установки Epson, чи ви хочете створити повністю нову установку або інтегрувати роботів Epson у наявну інсталяцію, чи просто знайти спосіб скористатися всіма перевагами своїх роботів і контролерів, наші висококваліфіковані експерти завжди вам допоможуть.
Технічна підтримка
Телефон: +49 (0) 211 5422 9009
Дослідження можливості реалізації
Замість теоретичних імітацій, ми можемо створювати циклічні випробування за допомогою наявних фізичних роботів. Ці дослідження пропонують багато переваг: ви отримуєте оптимальну конфігурацію робота, найкраще можливе місце для встановлення та точний час циклів перед придбанням. Це забезпечує максимально ефективне планування та безпеку проєкту.
Виробництво без перерв
Гаряча лінія, служба ремонту на місці, концепції огляду й індивідуального технічного обслуговування, а також комплекти запасних частин, створені відповідно до ваших індивідуальних вимог — це лише кілька прикладів, які демонструють, що ми робимо все можливе, аби забезпечити безперебійну роботу вашого виробництва.
Гаряча лінія та постачання запасних частин
Зберігання власних запасних частин під рукою може призвести до значних витрат на зберігання. Ми забезпечуємо систему керування запасними частинами, яка надає вам доступ до всіх необхідних вам вузлів та елементів. Усі запчастини поставляються в короткий термін із нашого центрального складу в м. Меербуш.
Телефон: +49 (0) 211 5422 9009
Профілактичне обслуговування
Незалежно від того, який договір про обслуговування ви уклали (чи то стандартний, чи то індивідуальний), із профілактичним обслуговуванням ви збільшите термін служби системи, звівши при цьому ризик простою до мінімуму. Ми раді допомогти вам у створенні ефективного плану обслуговування.
Послуги з ремонту
Наші роботизовані системи добре відомі своєю відмінною надійністю. Якщо пошкодження було спричинено нещасним випадком або якщо критично важливі деталі необхідно замінити через тисячі годин експлуатації, наші інженери допоможуть вам телефоном або на місці.
Наш пріоритет — ваше рішення
У нашому Центрі розробки промислових рішень площею 500 м² у м. Меербуш ми та наші партнери представляємо ефективні рішення для найрізноманітнішого спектру промислових застосувань. Серед сфер застосування — широкоформатний друк, рішення для роздрібної торгівлі та автоматизація виробництва.
Відкрийте для себе повний асортимент наших роботів під час їхньої роботи. У виробничому модулі ви можете розробляти, імітувати та оптимізувати застосування засобів автоматизації за допомогою наших експертів. Модуль можна контролювати та об’єднувати в мережу за допомогою всіх стандартних промислових мереж. Крім того, доступні найсучасніші периферійні пристрої, такі як візуальні та конвеєрні системи відстеження.
Наші контакти
EPSON Deutschland GmbH
Robotic solutions
Schiessstr. 49
D-40549 Düsseldorf (Німеччина)
Телефон: +49 (0) 211 5422 9008
Факс: +49 (0) 2159 538 3170
Електронна пошта: info.rs@epson.de
Технічна підтримка й обслуговування:
Телефон: +49 (0) 211 5422 9009
Підтримка продажів і перед продажем:
Телефон: +49 (0) 211 5422 9007
Місцеве обслуговування та підтримка
Epson співпрацює з дистриб’юторами для продажу й обслуговування роботів у багатьох європейських країнах.
Показано 5 з 23
- Виберіть
- Угорщина
- Польща
- Ізраїль
- Швеція
- Швейцарія
- Словенія
- Данія
- Португалія
- Німеччина
- Франція
- Туреччина
- Ірландія
- Бельгія
- Об’єднані Арабські Емірати
- Австрія
- Чеська Республіка
- Греція
- Росія
- Іспанія
- Італія
- Румунія
- Велика Британія
- Фінляндія